vyvolávací systémy

co nabízíme?

obrazek

Qmatic Orchestra

Vícepobočkové vyvolávací systémy
obrazek

Qmatic Solo

Jednoduché vyvolávací systémy pro menší úřady či pobočky
obrazek

Qmatic Solo Wifi

Bezdrátový vyvolávací systém pro instalace do 20 uživatelů
obrazek

Samoobslužné kiosky

Libivý design, vynikající spolehlivost

vyvolávací systémy

Úvodem

Již více než 25 let umožňujeme prostřednictvím vyvolávacích systémů Qmatic efektivně řídit tok klientů, občanů či pacientů. Díky širokému portfoliu produktů máme vhodné řešení jak pro malé i velké společnosti, tak pro úřady státní správy.


  • Pokrýváme celou cestu vašeho zákazníka, od internetového objednání až po získání zpětné vazby po návštěvě pobočky či úřadu.
  • Moderní aplikace minimalizují nepříjemné čekání ve frontách a odstraňují stres a napětí na straně vašich zákazníků i zaměstnanců.
  • Statistiky a jejich analýza vám umožní najít úzká místa a zvýšit efektivitu organizace zaměstnanců i příchozích návštěvníků a tím i kvalitu poskytovaných služeb.









Hlavní možnosti využití

  • Organizace agendy úřadů státní a veřejné správy
  • Klientská centra
  • Pobočkové sítě
  • Zdravotnictví

Co nabízíme?

Komplexní služby - od analýzy vašich potřeb přes návrh optimálního řešení po dodávku a instalaci potřebného hardware i software.

Pomoc a poradenství při procesním návrhu organizace front a to nejen při dodávce řešení, ale po celou dobu jeho provozu.

Dlouhodobou servisní podporu. Rozsah potřebné podpory si můžete zvolit sami. Řešení si můžete po všech stránkách spravovat ve vlastní režii, ale pokud se chcete zaměřit na hlavní předmět vaší činnosti, jsme připraveni převzít starost o technologie i správu obsahu.



Qmatic Orchestra

Propojujeme lidi a služby

prostřednictvím inovativních systémů pro řízení cesty vašeho zákazníka, chytrých řešení pro řízení front a uživatelských aplikací, které je radost používat.


Orchestra 7 je nejnovější verze platformy pro řízení zákaznické cesty uznávané na celém světě. Nabízí skvělé možnosti jak pro jednopobočkové implementace s jednoduchou správou front, tak pro centralizované řešení pokrývající všechny fáze zákaznické cesty a celé pobočkové sítě.



Modulárnost a rozšiřitelnost

  • Systém Orchestra je možné přizpůsobit na míru, aby dokonale splnil vaše potřeby a to jak dnes, tak později.
  • Vyberete si jen funkce, které potřebujete.
  • Pokud v budoucnu změníte plány, jednoduše přidáme novou funkcionalitu, případně rozšíříme počet uživatelů.
  • Orchestra 7 tak roste s vámi a vaši klienti vždy dostanou nejlepší možné řešení.







  • Aplikace pro PC, mobil i tablet

  • Centrální administrace s řízením uživatelských rolí
  • Responsivní přepážkový terminál
  • Nativní mobilní aplikace dají vašim zaměstnancům svobodu pohybu
  • Concierge - přelomová mobilní recepce na tabletu umožní osobní přístup k vašim klientům v každém okamžiku









  • Bezpečnost dat především

  • Bezpečnost, to je klíčový faktor vždy, když je třeba pracovat s daty o zákazníkovi a jeho chování, a tedy se týká i systému Orchestra.
  • Jsme hrdí na to, že můžeme potvrdit, že v každé fázi vývoje Orchestra 7 byly využity technologie poskytující nejvyšší možnou úroveň zabezpečení.
  • Řešení Qmatic jsou v souladu s ISO 27001 a odpovidají standardům GDPR.




Qmatic Solo

Vyvolávací systém pro jednopobočkové instalace

Qmatic Solo je cenově zajímavé řešení, které je navrženo pro nasazení přímo na pobočce nebo prodejně. Jedná se o samostatný systém, který pomáhá organizovat fronty a poskytuje informace o provozu. Instalace je nenáročná.

Tento systém je určen pro provoz cca do 20 přepážek při 5 různých službách. Obsluha probíhá přes webový prohlížeč nebo přes tzv. hardwarový terminál či mobilní aplikaci. I když jde o jednoduchý systém, poskytne Vám hodnotné statistiky a přátelské uživatelské rozhraní.


Možnosti a příslušenství systému Solo

Ke systému Qmatic Solo lze připojit LCD obrazovky umístěné obvykle v čekací či obslužné zóně a jejich prostřednictvím zobrazovat vyvolávaná čísla, přehled front, ale také informační texty, obrázky, videa a další multimediální sdělení.

Pomocí moderních zobrazovacích prostředků lze tak informovat klienty, pacienty či občany o různých záležitostech a snižovat tak subjektivně vnímaný čekací čas.




Qmatic Solo Wifi

Máte obavy, že při instalaci nového vyvolávacího systému budou nutné složité stavební úpravy a instalace se neobejde bez hluku a prachu?

Je tu Qmatic Solo Wifi - kiosek lze rozšířit o vestavěnou bezdrátovou síť nezávislou na vaší síťové infrastruktuře. Systém je plug'n' play. Není nutné instalovat dodatečný software na počítače vašich pracovníků, není nutná speciální kabeláž.


  • Hlavním benefitem Qmatic Solo Wifi je možnost propojení s aplikacemi Spotlight a Mobile Connect.
  • Jejich prostřednictvím získáte kompletně bezdrátové řešení pro řízení front.
  • Vaši pracovníci se mohou volně pohybovat po pracovišti dle potřeby a zvýšit tak svou produktivitu při obsluze zákazníků.
  • Pomocí notifikací zasílaných na mobilní telefon mohou být pracovníci informováni o příchodu zákazníků, občanů či pacientů.
  • Volaná čísla mohou být zobrazována atraktivní formou na standardní LCD obrazovce.


Samoobslužné kiosky

Samoobslužnost vede k vyšší efektivitě.

Výsledkem více než 30 letého vývoje společnosti Qmatic je řada samoobslužných kiosků s moderním vzhledem a vysokou využitelností v různém provozu.

Kterýkoliv z nabízených kiosků se stane hodnotným pomocníkem vašeho personálu.

Díky kioskům Qmatic každý ví, kdy, kde a jak bude obsloužen.

Kiosky informují vaše pracovníky o příchodu vašich klientů či návštěvníků hned, jak vstoupí do budovy, a pomáhají efektivně koordinovat a plánovat směny vašich pracovníků.


Qmatic Intro 17


  • Naše vlajková loď.
  • Plně integrovaný samoobslužný kiosek.
  • Pokročilá funkcionalita, odolnost proti výpadkům. 
  • Správa vašeho vyvolávacího systému je soustředěna do jednoho jediného zařízení.
  • Integrace hardware do jednoho celku umožnila snížit celkové náklady (TCO).
  • Minimální spotřeba energie.
  • Jediný kiosek na trhu, umožňující režim Distributed Operations.
  • Jednoduchá instalace, nízký dopad na životní prostředí.
  • Může být provozován samostatně (se systémem Qmatic Solo) nebo integrován do jiných systémů (Qmatic Orchestra)






Qmatic Intro 8

  • Chytrý kiosek s 8" dotykovou obrazovkou
  • Velmi praktická velikost
  • Flexibilní možnosti zobrazení služeb či vícejazykového prostředí
  • Lze umístit na samostatný stojan, stolní podstavec nebo na zeď
  • Může být provozován samostatně (se systémem Qmatic Solo) nebo integrován do jiných systémů (Qmatic Orchestra)








Qmatic Intro 5

  • Malý tlačítkový kiosek pro jednoduchá nasazení
  • Podsvícená tlačítka zvyšují čitelnost v jasném prostředí.
  • Názvy tlačítek nastavíte v jednoduchém webovém rozhraní.
  • Lze umístit na samostatný stojan, stolní podstavec nebo na zeď
  • Může být provozován samostatně (se systémem Qmatic Solo) nebo integrován do jiných systémů (Qmatic Orchestra)


pic

EUROPEUM Praha a.s.,
Barrandova 813,
Praha 4 - Modřany
143 00, Česká republika
Buďme v kontaktu

Vaše dotazy ohledně našich produktů a služeb rádi zodpovíme na těchto kontaktech:

+420 225 273 701

europeum(at)europeum.cz

© 2019   europeum.cz   všechna práva vyhrazena // seo | webdesign | webhosting eSol.cz s.r.o.